Vanliga frågor
Köpa och beställa
Hur gör jag en beställning på KitchenAids webbplats?Behöver jag ett ”Mitt konto” för att göra en beställning?Kan jag beställa via telefon eller e-post?Kan jag hämta en onlinebeställning i butik?Hur lång tid tar det innan jag får en orderbekräftelse?Vad gör jag om jag inte har fått en orderbekräftelse?Vad händer om min onlinebetalning misslyckas?Min onlinebetalning misslyckades men pengarna har debiterats?Kan jag fortfarande ändra min beställning efter köp?Kan jag avbryta min beställning efter slutbetalning?Vad händer om jag oavsiktligt råkar göra flera beställningar?Kan jag fortfarande ändra adress efter att jag har beställt?Kan jag ändra leveransmetod efter att jag har beställt?Kan jag få ett meddelande när en produkt finns i lager igen?Kan jag reservera eller förbeställa produkter?Vilka är villkoren för onlinekampanjer?Hur kan jag hålla koll på kampanjer och erbjudanden?Jag har fått en personlig rabatt, hur använder jag den?Min personliga kod fungerar inte, hur gör jag nu?
KöksmaskinerTillbehör till köksmaskinKöpa och beställaBetalningFrakt och leveransReturnera en beställningMitt kontoKitchenAid Go sladdlösSladdlös elvispHalvautomatisk espressomaskinhalvautomatisk espressomaskin med kaffekvarnHelautomatisk espressomaskinKaffekvarnBlendersElvisparKontroll av köksmaskinDin produktgarantiHjälp och reparationer