Vad gör jag om jag inte har fått en orderbekräftelse?
Om du har unnat dig något från webbplatsen bör du få en orderbekräftelse via e-post. Se vad du ska göra om den inte kommer …
När du har handlat en ny produkt bör du få en orderbekräftelse via e-post inom 10 minuter.
Kommer den inte? Kontrollera först papperskorgen/skräppost-mappen för att se om den inte råkar ha hamnat där.
I annat fall kan du kontakta vår kundtjänst genom att skicka e-post på contact.webshop@kitchenaid.com eller genom att ringa på 00800 381 04026. Det är ett avgiftsfritt nummer och tjänsten finns tillgänglig på ditt lokala språk (måndag till fredag kl. 8.00 till 17.00). De kontrollerar din beställning åt dig.
Uppdatering i Mitt konto
Om du har ett ”Mitt konto” kan du se status för beställningen under avsnittet ”Mina beställningar”. Har du inte något ”Mitt konto” än? Klicka här för att registrera ett
RELATERADE VANLIGA FRÅGOR
- Min onlinebetalning misslyckades men pengarna har debiterats?
- Hur lång tid tar det innan jag får en orderbekräftelse?
Var den här artikeln till hjälp?