Kan jag fortfarande ändra adress efter att jag har beställt?
Har du slutfört beställningen och sedan insett att du behöver ändra fakturaadressen eller leveransadressen? Se vad du kan göra …
Det är inte för sent att ändra en adress om du kontaktar oss direkt efter att du har beställt.
Du kan oftast ändra leverans- eller fakturaadressen på beställningen om du kontaktar vår kundtjänst omedelbart via e-post på contact.webshop@kitchenaid.com eller genom att ringa 00800 381 04026. (Det här är ett avgiftsfritt nummer och du får service på det lokala språket. Callcentret är öppet från måndag till fredag, kl. 9:00 till 18:00.)
Vad händer om paketet redan har skickats?
Om ditt paket redan har skickats (dvs. du har fått en spårningslänk till ditt paket) bör du kontakta leveransföretaget direkt för att se om du kan ändra leveransadressen. Vi skickar vanligtvis med DHL och du hittar deras kontaktuppgifter i det e-postmeddelande du fick om frakten.
RELATERADE VANLIGA FRÅGOR
Var den här artikeln till hjälp?