Vad händer om jag oavsiktligt råkar göra flera beställningar?
Ibland kan datorproblem som uppdatering av sidan, krascher eller fördröjning leda till att flera beställningar går igenom. Gör i sådana fall så här …
Om du oavsiktligt råkar beställa flera gånger kan du inte avbryta på webbplatsen. Men oroa dig inte – kontakta vår kundtjänst direkt så får du hjälp.
Så här kontaktar du oss
Du kan kontakta dem genom att skicka e-post på contact.webshop@kitchenaid.com eller genom att ringa 00800 381 04026. Det är ett avgiftsfritt nummer och tjänsten finns tillgänglig på ditt lokala språk (öppen måndag till fredag kl. 8.00 till 17.00).
Vi rättar gärna till felet.
RELATERADE VANLIGA FRÅGOR
- Kan jag fortfarande ändra min beställning efter köp?
- Kan jag avbryta min beställning efter slutbetalning?
Var den här artikeln till hjälp?