Returer och återbetalningar
Vi vill att du ska vara helt nöjd med ditt köp från KitchenAid. Om du av någon anledning inte är nöjd kan du returnera produkten till oss inom 14 kalenderdagar efter leverans.
Hur fungerar det?
Kom igång med returen
Hur returnerar jag mitt köp?
Vill du skicka via e-post? Kopiera uppgifterna nedan och fyll i dem:
Beställningsdatum:
Leveransdatum:
För- och efternamn:
Adress (inklusive postnummer):
Telefonnummer:
Beställningsnummer:
Produktnamn eller -kod för den produkt du vill returnera:
Produktens serienummer:
Returorsak:
Beställde fel produkt
Förpackningen är skadad
Jag fick fel produkt
Skönhetsfel
Tekniskt fel
Del eller delar saknas
Har inte förväntad prestanda
Inte kompatibel med andra KitchenAid-produkter
Färgen matchade inte min KitchenAid-produkt
För stor för mitt kök
Hittade ett bättre erbjudande
Sen leverans
Inte värd priset
Fick den som gåva tidigare
Inte nöjd med tjänsten
Observera att BYTE endast är möjligt om vi skickar fel eller en defekt vara (dvs.: skäl nr. 1-6).
Har du några ytterligare kommentarer? Bifoga gärna foton eller videor för att visa skadorna osv.
Vad händer nu?
När vi har behandlat din returbegäran får du ett e-postmeddelande från vår budfirma, UPS, med anvisningar om hur du returnerar produkten.