Vanliga frågor
Hur gör jag en beställning på KitchenAids webbplats?
Hittat något du vill ha på vår webbplats? Det är lätt att beställa online, se hur …
Om du har valt ut en KitchenAid-produkt kan du enkelt beställa den online med bara några klick.
Så här beställer du en produkt på KitchenAids webbplats
- När du har valt produkt kan du lägg till den i kundvagnen genom att klicka på knappen ”Lägg till i kundkorgen”.
- Ett popup-fönster visas där du kan välja att avsluta genom att klicka på ”Jag är redo att beställa”, vilket tar dig till kundvagnen. Om du vill fortsätta handla klickar du på ”Fortsätt handla”.
- Upprepa stegen ovan om du vill lägga till fler produkter i kundvagnen.
- När du är redo att beställa eller vill se vad som finns i din kundvagn kan du klicka på kundvagnsikonen i det högra hörnet på sidan.
- Välj ”Kassa” under orderöversikten när du har lagt till alla produkter du vill i kundvagnen.
- Om du har handlat online hos oss tidigare och redan har ett ”Mitt konto” fylls din inloggning och dina uppgifter i automatiskt. I annat fall fyller du i dina personuppgifter, leverans- och fakturainformation.
- Välj leveransmetod.
- Du blir ombedd att godkänna villkoren.
- Sedan ska du ange din betalningsmetod och ange din betalningsinformation.
- Du har nu möjlighet att granska ditt urval.
När du har skickat in din beställning skickar KitchenAid ett bekräftelsemeddelande via e-post. Om du betalar med kreditkort får du också ett e-postmeddelande med din betalningsstatus. Så snart vi skickat ditt paket får du ett ”leveransmeddelande” via e-post.
Eventuella lagerändringar kan påverka beställningen. KitchenAids kundtjänst meddelar dig om vi har en oförutsedd lagerbrist och du har då rätt att fritt avbryta din beställning.
RELATERADE VANLIGA FRÅGOR
Var den här artikeln till hjälp?