Skip the navigation

Var hittar jag min faktura?

Om du har köpt något från vår webbplats och undrar när och hur du får fakturan kan du läsa mer här …

När du har handlat en ny produkt får du en orderbekräftelse via e-post inom 10 minuter. Men fakturan för ditt onlineköp skickas med e-post efter att ditt paket har lämnat vårt lager.

Har du inte fått fakturan än, trots att ditt paket har levererats?

Kontrollera först papperskorgen/skräppost-mappen för att se om den inte råkar ha hamnat där. Om den inte finns där kan du kontakta vår kundtjänst genom att skicka e-post på contact.webshop@kitchenaid.com eller genom att ringa på 00800 381 04026. Det är ett avgiftsfritt nummer och tjänsten finns tillgänglig på ditt lokala språk (måndag till fredag kl. 9:00 till 18:00).

Din faktura finns också under Mitt konto

Om du har ett ”Mitt konto” kan du hämta en kopia av din faktura där. Men om du har beställt väldigt nyligen bör du vänta tills leveransen har skickats för att det ska finnas en faktura.

Har du inte något ”Mitt konto” än? Klicka här för att registrera

Vilka är fördelarna med ”Mitt konto”?

Du måste inte skapa ett ”Mitt konto” på vår webbplats för att beställa men det gör det lättare att:<\p>

  • Visa alla dina uppgifter
  • Hitta din beställningshistorik
  • Spara flera adresser
  • Beställa snabbt med delvis förifyllda formulär
  • Hämta din faktura
  • Följa status för din beställning.

RELATERADE VANLIGA FRÅGOR

Var den här artikeln till hjälp?

yesno