Skip the navigation

Måste jag spara fakturan?

Om du har fått din produkt och är nöjd med den kan det vara frestande att radera fakturan. Men gör inte det! Det här är orsaken …

Se till att spara en kopia av den faktura du fick via e-post, den är ett bevis på produktgarantin. Garantin är viktig om du behöver reparera produkten eller byta ut den kostnadsfritt och skadan omfattas av garantivillkoren.

Har du inte fått fakturan än, trots att ditt paket har levererats?

Kontrollera först papperskorgen/skräppost-mappen för att se om den inte råkar ha hamnat där. Om den inte finns där kan du kontakta vår kundtjänst genom att skicka e-post på contact.webshop@kitchenaid.com eller genom att ringa på 00800 381 04026. Det är ett avgiftsfritt nummer och tjänsten finns tillgänglig på ditt lokala språk (måndag till fredag kl. 8.00 till 17.00).

Din faktura finns också under Mitt konto

Om du har ett ”Mitt konto” kan du hämta en kopia av din faktura där. Men om du har beställt väldigt nyligen bör du vänta tills leveransen har skickats för att det ska finnas en faktura.

Har du inte något ”Mitt konto” än? Klicka här för att registrera

Vilka är fördelarna med ”Mitt konto”?

Du måste inte skapa ett ”Mitt konto” på vår webbplats för att beställa men det gör det lättare att:

  • Visa alla dina uppgifter
  • Hitta din beställningshistorik
  • Spara flera adresser
  • Beställa snabbt med delvis förifyllda formulär
  • Hämta din faktura
  • Följa status för din beställning.

RELATERADE VANLIGA FRÅGOR

Var den här artikeln till hjälp?

yesno