Vanliga frågor
Kan jag byta en produkt som köpts online?
Vill du byta en KitchenAid-produkt? Det kan du göra om du har fått en defekt eller fel produkt. Se mer information här …
Du kan bara byta en KitchenAid-produkt om du har fått en defekt eller fel produkt. I sådana fall byter vi gärna ut den, eller ger dig återbetalning – du bestämmer.
Om du bara har ändrat dig eller vill ha en annan produkt får du gärna returnera din produkt för att få återbetalning och sedan köpa den produkt du vill ha.
Du hittar vår returprocedur här: Hur kan jag returnera en köpt produkt?
Vad händer sedan?
Om du har begärt ett byte tar vi kontakt med dig för att ordna med bytet.
RELATERADE VANLIGA FRÅGOR
- Jag har fått en defekt produkt. Vad gör jag nu?
- Jag har fått fel produkt. Vad gör jag nu?
- Jag fick ingen returetikett. Vad kan jag göra?
Var den här artikeln till hjälp?