Vanliga frågor
Jag har fått fel produkt. Vad gör jag nu?
Om det skulle vara så att fel produkt av en olyckshändelse skickats från vårt lager korrigerar vi felet så snart som möjligt. Se stegen …
I ovanliga fall kan fel produkt skickas ut. Vi ber dig kontrollera om ditt paket är korrekt vid leverans. Om paketet inte verkar stämma med din beställning ska du inte skriva på fraktsedeln eller tydligt ange vad felet är på fraktsedeln.
Alla defekta eller felaktiga produkter kan rapporteras till KitchenAids kundtjänst genom följande steg: Hur kan jag returnera en köpt produkt??
När vi har fått din begäran kontaktar vi dig för att ordna med ett byte så snart som möjligt. Vi ber om ursäkt för besväret.
RELATERADE VANLIGA FRÅGOR
- Hur kan jag returnera en köpt produkt?
- Måste jag betala för att returnera en produkt?
- Kan jag spåra statusen för min returnerade produkt?
Var den här artikeln till hjälp?