Skip the navigation

Kan jag byta produkter utan originalförpackningen?

Se till att använda originalförpackningen om du returnerar en produkt till KitchenAid. Se våra råd här …

Du kan bara byta en produkt om den är defekt eller du har fått fel produkt. I sådana fall kan du returnera produkten till oss för att byta, få en ersättningsprodukt eller återbetalning – du bestämmer.

Vi ber dig att undvika skador på produkten genom att returnera produkten till oss i originalförpackningen, med alla tillbehör och förpackningsdelar som ingår.

Produkter som ska bytas måste innehålla:

Produkten med alla tillbehör, instruktioner, garantin etc. i originalförpackningen. Vid behov kan du lägga till ett yttre skyddande förpackningslager för att undvika transportskador. Produkter som kommer tillbaka ofullständiga, skadade eller smutsiga godkänns inte.

Vad händer om kartongen var skadad när den kom?

Det är inte ditt fel om produkten verkar ha blivit skadad under transport när den ursprungligen levererades till dig. Hjälp oss genom att ta ett foto av paketet och skicka in det till oss tillsammans med din returbegäran.

Se vår returprocess för att ta reda på hur det fungerar: Hur kan jag returnera en köpt produkt??

RELATERADE VANLIGA FRÅGOR

Var den här artikeln till hjälp?

yesno