Skip the navigation

Kan jag beställa reservdelar till min köksapparat?

Din KitchenAid-produkt är utformad för att vara tålig och kunna underhållas. Så här kan du göra om du anser att din hushållsapparat behöver reservdelar:

Du kan bara få reservdelar till en KitchenAid-apparat inom garantiperioden.

Om du anser att produktgarantin gäller kan du kontakta vår kundtjänst enligt följande: Skicka e-post till oss här ELLER Ring oss här – detta är ett kostnadsfritt telefonnummer och tjänsten tillhandahålls på ditt lokala språk – öppet måndag till fredag från 8.00 till 17.00.

Vi verifierar gärna din garanti och meddelar dig vad vi kan göra gällande reservdelar eller reparation.

Kan jag reparera apparaten själv?

Våra kontaktcenter säljer inga interna delar (eller delar som kopplas till motorn) direkt till konsumenter för reparation. Garantin gäller inte längre om du utför en reparation själv. Om du vill ladda ner eller läsa produktdokumentation för din apparat besöker du vår sida Garanti och dokumentation.

Var den här artikeln till hjälp?

yesno